Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Dolny Śląsk do zobaczenia

Artur Szałkowski
Jedną z atrakcji Dolnego Śląska, która pojawiła się w spocie reklamującym nasz region jest tama na Jeziorze Bystrzyckim w Zagórzu Śląskim
Jedną z atrakcji Dolnego Śląska, która pojawiła się w spocie reklamującym nasz region jest tama na Jeziorze Bystrzyckim w Zagórzu Śląskim Dariusz Gdesz
Urząd marszałkowski promuje nasz region za granicą, głównie atrakcjami turystycznymi z terenu powiatu wałbrzyskiego.

Od 1 marca (wcześniej biuro prasowe urzędu marszałkowskiego błędnie poinformowało, że od 23 lutego) na antenie największych polskich stacji telewizyjnych, portali informacyjnych oraz prestiżowych zagranicznych kanałów telewizyjnych, na przykład: National Geographic, Discovery Channel, czy BBC, zainaugurowana została kampania promocyjna pt. "Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia". Centralnym punktem kampanii jest spot promocyjny, zachęcający osoby, które przyjadą na Dolny Śląsk w związku z Euro 2012, do zobaczenia największych atrakcji regionu. W spocie zaprezentowanych zostało sześć dolnośląskich atrakcji, z których połowa jest zlokalizowana w powiecie wałbrzyskim. Oprócz klasztoru w Krzeszowie, Stawów Milickich oraz Ostrowa Tumskiego we Wrocławiu, w spocie zaprezentowano zamek Książ w Wałbrzychu, podziemny kompleks Osówka w gminie Głuszyca oraz tamę na Jeziorze Bystrzyckim w gminie Walim.

ZOBACZ FILM

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na walbrzych.naszemiasto.pl Nasze Miasto