W serwisie Midastry mają pojawiać się luksusowe oferty takie, jak usługi dostępne wyłącznie dla bogatych, gadżety, inwestycje i nieruchomości. Jak podaje portal innpoland.pl, nowa strona nad którą pracuje warszawska firma Risen (na zlecenie Direct Opportunities Network), ma być połączeniem Amazona i Facebooka.
Całość skierowana będzie wyłącznie do elit, arystokratów, gwiazd czy biznesmenów. Mają się tam znaleźć oferty wyselekcjonowane, niedostępne nigdzie indziej, a czasami dostępne wyłącznie przez moment. Jak wynika ze statystyk, taka forma sprzedaży dóbr luksusowych może trafić do ok. 40 tysięcy Polaków.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?