Kandydaci aplikujący na to stanowisko powinni posiadać m.in. 10-letni staż pracy, wykazać się znajomością ustaw o rachunkowości, o systemie oświaty, samorządzie gminnym, finansach publicznych. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy związane z księgowością budżetową, zwłaszcza oświatową, a także znajomość programów Finanse Vulcan oraz Płace Vulcan.
Zakres prac obejmuje m.in.: prowadzenie ewidencji księgowej budżetowej i płacowej jednostek oświatowych, archiwizacja dokumentów, prowadzenie ewidencji środków trwałych.
Wykaz wymaganych dokumentów, które należy złożyć znajduje się pod tym LINKIEM
Aplikacje należy składać do w terminie do 22 lipca, do godziny 12 w Urzędzie Miasta i Gminy Syców, ul. Mickiewicza 1, pok. 28 i 29.
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?