Przemysław Sadowski był dotąd odpowiedzialny za sprawy kadrowe, ma wykształcenie administracyjne. Jak uzasadnia decyzję burmistrz?
– Po pierwsze, w urzędzie nie ma administratora obiektu, człowieka odpowiedzialnego za mienie urzędu – tłumaczy. – Do obowiązków sekretarza będzie należało zajmowanie się sprawami organizacyjnymi, ewidencją i dokumentacja pracowniczą, obiegiem dokumentów i uchwał. Opracujemy formułę elektronicznego systemu obiegu dokumentów i biura podawczego oraz elektronicznego przesyłu danych do MSWiA.
W obowiązkach sekretarza będzie administrowanie Biuletynu Informacji Publicznej i strony gminy. Wspólnie z burmistrzem opracowywany będzie statut magistratu, regulaminem pracowniczym, zakresami obowiązków urzędników, organizacją lokalową. Przez kilka miesięcy sekretarz urzędować będzie przy biurze rady, potem w obecnej kancelarii tajnej, którą przeniesiemy w inne miejsce.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?