Bartosz Naskręski z biura prasowego MPK podkreśla, że widoczna na zdjęciu masa to nie jest pianka montażowa, a podłożona pod szynę deska, która ma swoje zadanie. Dodaje, że to standardowy sposób prowadzenia napraw.
To, co widać na zdjęciu, to specjalny klej do wklejania śrub w betonie. Deseczki, natomiast, są wstawione jako szalunek, aby klej montażowy pozostał w miejscu aplikowania, a nie rozlał się po całym torowisku. Korzystanie z tego kleju jest czymś absolutnie normalnym i wykorzystywanym na całym świecie. Jest to całkowicie bezpieczna rzecz i stosowana od dawna - tłumaczy przedstawiciel MPK.
Naprawa wkrótce ma zostać dokończona:
Deski są użyte tylko jako szalunek do wklejanych kotew. Zostaną one usunięte przed finalnym ułożeniem masy, czyli w najbliższym czasie, gdy poprawi się pogoda. Stalowe kotwy i śruby trzymają szynę stabilnie. Szyna jest również trzymana przez stare śruby, które widać na zdjęciu – dodaje Bartosz Naskręski z biura prasowego MPK.
ZOBACZ KONIECZNIE!
- Królowie szos! Takimi samochodami jeździliśmy kilkadziesiąt lat temu [ARCHIWALNE ZDJĘCIA]
- We Wrocławiu mieszka aż milion ludzi? To całkiem możliwe!
- Koniec pociągu do Pragi. Co się stało z Leo Express?
- Całą noc torturowali go w celi aresztu przy Świebodzkiej we Wrocławiu. Myśleli, że to pedofil [TYLKO DLA DOROSŁYCH]
- Wiosna 2020 zapowiada się burzowo i upalnie! [PROGNOZA POGODY]
Ukraina rozpocznie oficjalne rozmowy o przystąpieniu do UE
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?