Zmianie uległ Regulamin Jeleniogórskiego Jarmarku Staroci i Osobliwości - informuje Osiedlowy Dom Kultury, organizator wydarzenia.
Zgłoszenia przyjmowane są w terminie od dn.: 13.03.2024 (środa, od godz. 09:00) – do wyczerpania miejsc. Zgłoszenia w ramach naboru otwartego wysłane przed w/w terminem nie będą rozpatrywane. Przyjmujemy jedynie zgłoszenia przesyłane E-MAILEM na adres: [email protected] zawierające: imię i nazwisko wystawcy, numer lub numery stanowisk, kontakt zwrotny oraz krótki opis asortymentu - informują organizatorzy.
W NABORZE OTWARTYM DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ
Po sprawdzeniu przez Organizatora dostępności miejsca, nastąpi potwierdzenie rezerwacji. Wraz z potwierdzeniem zostanie przesłana karta zgłoszenia. W ciągu 5 dni od potwierdzenia rezerwacji należy bezzwłocznie odesłać wypełnioną i podpisaną Kartę Zgłoszenia wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz uiścić opłatę za zarezerwowane stanowiska zgodnie z obowiązującym cennikiem zawartym w Regulaminie, który jest dostępny na https://www.jarmarkstaroci.com.pl/
Warto dodać, że Osiedlowy Dom Kultury zajmuje się rezerwacją miejsc na płycie Placu Ratuszowego. Pozostałymi ulicami (ul. Konopnicka, Długa, 1 Maja, Boczna) zajmuje się Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jeleniej Górze, w sprawie miejsc dla wystawców poza Placem Ratuszowym, należy się kontaktować z MZDiM, numer telefonu : 75 642 00 33 lub 75 642 00 36.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?