– Za przywróceniem ruchu kolejowego na tej linii przemawia kilka istotnych argumentów – spostrzega Dachowski. – To ogromne zainteresowanie tym tematem ludzi uczących się i pracujących we Wrocławiu, czyli są potencjalni pasażerowie. Do dziś wpłynęło aż 70 mejli od instytucji i osób popierających inicjatywę oraz 2500 podpisów na internetowej petycji. Druga rzecz to doskonały stan infrastruktury na tym odcinku. Obliczono, że prędkość szlakowa na odcinku od Kępna do Oleśnicy wynosiłaby minimum 80 km/h. Jedynie przejazd kolejowy w Bralinie wymagać będzie większych nakładów, rzędu nawet miliona złotych.
Więcej w Gazecie Sycowskiej
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?